کانال تلگرام آنیما     آنیما در اینستاگرام      آنیما در فیسبوک   

کمپین برند ، بسته ای از فعالیت ها می باشد که در راستای جذب مخاطبان یا بازارهای هدف ارائه می گردد. تدوین کمپین برند به چندین عامل وابسته می باشد. طراحی کمپین علمی برند باید به صورت منسجم در بین تمامی واحدهای شرکت انجام شود تا بتواند در نهایت برندی قدرتمند را به بازار هدف معرفی و باعث افزایش فروش و اعتبار سازمان بالاتر از حد معمول گردد.
توسعه برند Brand Development امروزه، گسترش برند برای تأیید و مواجهه با تغییرات بازار استفاده می شود. برای توسعه موفق برند هماهنگی آن با جوهره آن و تناسب آن با چشم اندازبرند ضروری است. اگر برندی در راستایی غیر از آنچه که هسته اصلی آن است اقدام به گسترش گروه‌های محصولات و یا مشتریان بکند، در این صورت هردو در معرض خطر قرار می گیرند.
هویت برند
مجموعه­ ای از تداعی­ هایی که استراتژیست­ های برند به دنبال ایجاد و حفظ آن هستند. (هدینگ، 2008)
تحقیقات برند تحقیقات در خصوص برند عبارتست از روش عینی، منسجم و منظم که از طریق آن اطلاعات لازم و مناسب برای تصمیم گیری مدیر برند را فراهم می آورد. نقش تحقیقات برند ایجاد رابطه بین مشتری و یا مصرف کننده یک برند و محصولات از طریق اطلاعات است. این اطلاعات به منظور شناسایی و بیان مسائل رفتاری و عملکردی، ارائه و اصلاح و ارزیابی امور، پیگیری فعالیت ها و درک بهتری از برند به منزله یک فرایند استفاده می گردد.
گروه یا تیمی که این برنامه را تدوین می کند باید همه این ویژگی های را در طراحی و تدوین کمپین خود لحاظ کند- همه جانبه، جامع و 360 درجه باشد - یکپارچه باشد - کاربردی و به روز باشد - متناسب با شرایط محیطی باشد - تن دوخت و اختصاصا برای یک برند باشد - تخصصی، علمی و حرفه ای باشد - در قالب یک تیم تخصصی و حرفه ای تدوین شود

کارگاه آفرینش های تصویری آنیما

برای فردای بهتر

عضویت در خبرنامه

راه ارتباط مستمر بین با و شما