هویت گرافیکی برند
هویت گرافیکی برند
برند Brand به معنای، ایماژ یا تصویری از ذهن مخاطب، نسبت به شخص، شرکت و یا سازمان شما می باشد.
این تصویر میتواند یک رنگ، صدا ، بو، یا یک فرم مثل شکل ظاهری اتومبیل ب ام و یا هر چیز دیگری باشد ولی این تاثیر شما بر احساس و حافظه مخاطب است که با ارائه یک هویت سازمانی Brand Identity مناسب از شما یک برند موفق خواهد ساخت.
این تصویر میتواند یک رنگ، صدا ، بو، یا یک فرم مثل شکل ظاهری اتومبیل ب ام و یا هر چیز دیگری باشد ولی این تاثیر شما بر احساس و حافظه مخاطب است که با ارائه یک هویت سازمانی Brand Identity مناسب از شما یک برند موفق خواهد ساخت.
برند بوک همان چیزی است که در آن قوائد و چهارچوب های برند تعریف شده. یکی از خروجی های برند، همین برند بوک است. BIG یا همان Brand Identity Guideline
بخش اول- استراتژی برند:
بخش دوم- علائم دیداری ، شنیداری ، بویایی، لمسی ، چشایی
بخش سوم- نحوه به کار بردن علائم
آنیما مدعی روانشناختی و کنکاش در پروژه های طراحی و گرافیک برند شما می باشد.
آنیما در این بخش ها مشاور و همراه شما میباشد:
- طراحی نشان (لوگو ) و باز طراحی (تصحیح) نشان
- طراحی مجموعه اوراق اداری
- طراحی و صفحه آرایی بروشور و کاتالوگ
- استاندارد سازی و تدوین شیوهنامهی هویت بصری
- طراحی یونیفرم کتابها، انتشارات و مطبوعات